Általános Szerződési Feltételek – Luxgyerekruha.hu
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Lux Kereskedelmi Kft. (székhely: 1211 Budapest, Iparvágány u. 9-11., adószám: 13183686-2-43), mint forgalmazó (“Forgalmazó”) által üzemeltetett web áruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az ÁSZF-et és az Adatkezelési szabályokat figyelmesen elolvasta, azok minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Viszonteladó partnereink esetében az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a "Vevőtájékoztató - VISZONTELADÓK SZÁMÁRA" c. dokumentum is (amennyiben az ott leírtak az ASZF-ben foglaltaktól eltérnek, viszonteladó partereinkre a vevőtájékoztatóban foglaltak a mérvedóak).
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Bármilyen kérdés esetén, állunk rendelkezésre az alábbi elérhetőségek bármelyikén.
1. A forgalmazó adatai:
Lux Kereskedelmi Kft.
Cím: 1211 Budapest, Iparvágány u. 9-11.
Telefon: (1) 216-2219
Fax: (1) 455-0011
E-mail: info@luxgroup.hu
Adószám: 13183686-2-43
EU adószám: HU 13183686
Bankszámla:
Forint:
UniCredit Bank - 10918001-00000074-43110004
K&H Bank - 10201006-50230484-00000000
EUR:
Bank: Slovenska Sporitelna - 43 0900 0000 0050 7894 2121
IBAN: SK43 0900 0000 0050 7894 2121
SWIFT : GIBASKBX
E-mail: info@luxgroup.hu
Ügyfélkapcsolat:
Lux Anna (70) 616-9077
2. Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Az ÁSZF minden a luxgyerekruha.hu oldalon megrendelt termékre és adásvételre vonatkozik, módosításának jogát a szolgáltató fenntartja. A módosításokat a szolgáltató haladéktalanul közzéteszi a honlapon.
A luxgyermekruha.hu oldal és az azon megjelenített minden tartalom szerzői jogi védelem alatt áll, ezek mindennemű másolása, engedélynélküli terjesztése szigorúan tilos.
3. Az áruház használata:
3.1. Regisztráció
Az áruházból való vásárláshoz regisztráció szükséges.
A Web áruházunkban történő vásárláshoz a kérdőívben szereplő adatai kitöltésével legyen szíves regisztrálni. A sikeres regisztrációhoz a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. (Viszonteladó partnereink ne feledjék adószámukat is kitölteni)
Adatai kitöltésével és a regisztráció elküldésével Ön az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi szabályzatot elfogadja, és magára nézve kötelezőnek tekinti.
Adatait a jogszabályoknak megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára (az Adatvédelmi szabályainkban rögzített kivételeket leszámítva) ki nem adjuk.
A regisztrációval feliratkozhat hírlevelünkre is, melyből folyamatosan értesülhet újdonságainkról, akcióinkról.
Viszonteladói regisztrációhoz az adatlap kitöltésén túlmenően a hozzánk eljuttatott adatok helyességének ellenőrzésére is szükség van, ezért kollégáink ezt követően küldik meg Önnek a belépéshez szükséges adatokat.
Adatmódosítás: A regisztrált vásárlók bejelentkezés után, az „Adatmódosítás" gombra kattintva szükség szerint megváltoztathatják adataikat.
Elfelejtett jelszó: Az "Elfeljetette jelszavát?" feliratra kattintva új jelszót igényelhet a megadott e-mail címére.
3.2. Termékek kiválasztása
Termékválasztékunk kialakítása során törekedtünk, hogy a legjobb ár/érték aránnyal rendelkező termékeket kínáljuk ügyfeleink számára.
Az áruház kialakítása során nagy gondot fordítottunk arra, hogy szinte bármilyen termékjellemző alapján tudjon szűréseket végezni, így könnyebben megtalálhatja azt, amire szüksége van.
Ha nem konkrét terméket keres, csupán nézelődni szeretne, az egyes menük, és almenük nevére, majd a termékek fotójára kattintva megtekintheti azok részletes leírását, jellemzőit.
A megvásárolni kívánt termékek megrendelése előtt kérjük, hogy figyelmesen olvassa el azok leírását. Különösen fontos ez azon termékek esetében, melyek megnevezésében az "IRREGULAR" kifejezés szerepel, mivel ezek értékcsökkent, másod osztályú termékek, a hiba leírását pedig a terméklapon találja meg.
A megfelelő modell, vagy méret kiválasztásában segítségére lehetnek a „Vásárlói információk” menü „Méretválasztás” pontjában található táblázatok. Mivel azonban a pontos méretek modelltől, és gyártótól függően némileg változhatnak, a táblázatok csak tájékoztató jellegűek. Ha valamelyik modellel kapcsolatban pontos méretre van szüksége, kérdezze kollégáinkat, akik készséggel lemérik azt Önnek.
A termékek adatlapján szereplő fotók színeikben, vagy a modell esetleges változása miatt eltérhetnek a valóságtól, így azokat tájékoztató jellegűként szíveskedjenek értelmezni.
Egyes termékek (különösen a Yo! zoknik, harisnyák, sapkák és kesztyűk esetében) a rendelkezésre álló színeket és mintákat a gyártó folyamatosan változtatja, ezért a termékek adatlapján szereplő képek csak a modell könnyebb elképzelhetőségét szolgálják, ám garantálni sajnos nem tudjuk, hogy pont olyan színű, vagy mintájú termékünk van raktáron. Ha ragaszkodik a képen látható mintához, kérem rendelés előtt érdeklődjön kollégáinknál.
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolunk akár telefonon, akár e-mailben, forduljon tehát hozzánk bármikor bizalommal.
3.3. Rendelések elküldése
Rendeléseit a kiválasztott termék terméklapján a megfelelő méret, és mennyiség megadásával, majd a „Kosárba” gombra kattintással rögzítheti. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható. A „Törlés" ikonra kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.
A megrendelés elküldéséhez, kérjük, kattintson a „Kosár” menüpontra, ahol a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva, a fizetési és szállítási adatok megadása után véglegesítheti azt.
Amennyiben több termék is érdekli, és bizonytalan, melyiket válassza, első körben a „Kívánságlistához” gombra kattintva rögzítse, majd a böngészés végeztével onnan helyezze a kiválasztott termékeket a kosárba.
Minden megrendelésről a megrendelés elküldésétől számított legfeljebb 2 munkanapon belül visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza, hogy a megrendelt termékek közül mi az, amit azonnal tudunk szállítani, mi az, amire esetleg várni kell, és mely terméket nem tudjuk egyáltalán szállítani, illetve a kiszállítás (amennyiben kérte) pontos díját.
Kérjük tehát, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választaná, az utalás elindítása előtt feltétlenül várja meg visszaigazolásunkat.
Azokat a megrendeléseket, melyeket személyes átvétellel, vagy előreutalással kért a vevő, legfeljebb 2 hétig tudjuk tartani, utána a megrendelést töröljük. Az át nem vett, és a kézbesítő által visszahozott utánvétes csomagok a visszaérkezéstől számítva még egy hétig vehetők át.
3.4. Fizetés és szállítás
A megrendelt, és általunk visszaigazolt termékek átvételére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
· Személyes átvétel:
o Előre egyeztetve a Lux Kereskedelmi Kft. központjában (1211 Budapest, Iparvágány u. 9-11. – A volt Csepel Művek területén)
§ Nyitva tartás: H-Cs: 8.00-16.00; P: 8.00-14.00
· Házhozszállítás
o A megrendelt és raktáron lévő termékeket a visszaigazolást követő munkanapon (előreutalás esetén a pénz beérkezését követő napon) adjuk át a szállító cégnek, mely 2 munkanapon belül kézbesíti azt Önnek.
o A megrendelt, de raktáron nem lévő termékek beérkezéséről értesítést küldünk, és csak utána adjuk át a szállító cégnek.
o Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a kézbesítő még egyszer próbálkozik a megadott címen előzetes telefonos egyeztetés után, amennyiben másodszor sem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy csak személyes átvételre van lehetőség központunkban.
o A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Választható fizetési módok:
-
Személyes átvétel esetén:
-
Fizethet készpénzben a helyszínen, vagy
-
Választhatja az előreutalást.
-
-
Házhozszállítás esetén:
-
Fizethet utánvéttel az áru átvételekor, vagy
-
Választhatja az előreutalást.
-
A Web shopban megjelenített termékek személyesen is megvásárolhatók nagykereskedelmi üzletünkben.
A megjelenített végfelhasználói árak bruttó árak, melyek az Áfát tartalmazzák.
A viszonteladói felületen megjelenített nagykereskedelmi árak nettó árak, az áfát nem tartalmazzák.
A feltűntetett árakon felül csomagolási díjat nem számítunk fel, a házhozszállítás díja a vevőt terheli.
A honlapon feltűntetett szállítási díjak tájékoztató jellegűek, mert a szállítás díja függ a csomag súlyától és a választott fizetési módtól.
4. Az elállás joga:
A webáruházunkban a megrendelt és házhoz szállított termékeket kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti/visszahozhatja. Az elállási szándékáról írásban értesítenie kell a forgalmazót.
Amennyiben a megrendelt terékeket személyesen veszi át, kérjük, az átvétel előtt alaposan gondolja meg valóban igényt tart-e a termékre.
Ha a termékeket nem személyesen hozza vissza, határidőn belüli visszaküldésnek tekinthető, ha a termék kézhezvételének és postai feladásának/szállítónak történő átadása napja között legfeljebb 14 nap telik el.
Amennyiben a termék sértetlen eredeti csomagolásban, hibátlan állapotban az eredeti számlával, vagy annak másolatával együtt érkezik vissza a hozzánk, a termék vételárát a telephelyünkre való visszaérkezésétől számított 5 munkanapon belül visszautaljuk. A megrendelt termék kiszállításának, illetve visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik, azokat az elállási jog gyakorlása során nem térítjük vissza.
A terméket nem áll módunkban visszavenni, ha:
-
A gyári csomagolás szakadt, rongyos.
-
A termék bármelyik alkatrésze, alkotóeleme hiányzik, sérült.
-
Ruhanemű, lábbeli esetében hordás, mosás nyomai fedezhetők fel rajta.
-
A termék csomagolóanyagának kibontása után zokni, harisnya és fehérnemű termékeket nem áll módunkban cserélni! Ezért kérjük, hogy amennyiben a termék mégsem nyerte el tetszését, azt ne bontsa fel, és ne sértse meg csomagolását!
Termékeinkre 6 hónap szavatosságot vállalunk. Ez idő alatt, ha a termék nem a vásárlónak felróható okból hibásodik meg, a terméket megjavítjuk, vagy kicseréljük. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincsen lehetőség, a Vevő kérhet árleszállítást, vagy használhatatlan termék esetén a termék vételárát visszafizetjük.
A visszaküldés költségei a Vevőt terhelik, a cseretermék a Forgalmazó költségén juttat vissza a Vevőhöz. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adja fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk.
A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha az árut megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták. A visszaküldött terméket megvizsgáltatjuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a terméket semmilyen külső - hő, olló, gyertyafolt, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, (pl. szakítás stb.) - hatás nem érte.
A szavatossági igény benyújtását kizárólag írásban aláírva és a vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata) csatolásával tudjuk elfogadni.
Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.
A szavatosság nem vonatkozik azokra a termékekre, melyeket a vevő hibájuk tudatában, árleszállítással vásárolt (Irregular termékek).
Szálkihúzódás, piszkolódás esetén reklamációt csak a termék kézhezvételének napján (viszonteladók esetében 3 napon belül) áll módunkban elfogadni, mivel a hiba keletkezésének időpontja utólag már nem megállapítható.
6. Panaszkezelés:
Termékekkel kapcsolatos problémáikat az alábbi lehetőségek valamelyikén jelenthetik be:
-
Személyesen
-
A Lux Kereskedelmi Kft. központjában (1211 Budapest, Iparvágány u. 9-11. – A volt Csepel Művek területén)
-
Nyitva tartás: H-Cs: 8.00-16.00; P: 8.00-14.00
-
-
-
Telefonon - 70/616-9077,
-
E-mailben - info@luxgroup.hu,
-
Faxon – (1) 455-0011
A bejelentett reklamációkat nyilvántartásba vesszük, és a termék visszajuttatását követően 15 napon belül elbíráljuk. Kérjük, hogy a kifogásolt termékeket a bejelentéstől számított egy hónapon belül cégünkhöz visszajuttatni szíveskedjenek.
Jogos reklamációk esetén a terméket megjavítjuk, vagy kicseréljük. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincsen lehetőség, a termék vételárát a Forgalmazó visszafizeti.
7. Előrendelés (csak viszonteladóknak)
A szezononként érkező termékek mintái alapján viszonteladó partnereink kedvezményes áron leadhatják előrendeléseiket a következő szezonra.
A téli mintakollekció márciustól, a nyári mintakollekció augusztustól előrendelhető. A kedvezmények mértéke az áru beérkezéséhez közeledve folyamatosan csökken, ezért amennyiben elő kíván rendelni, érdemes azt minél előbb megtennie.
Az előrendeléseket minden esetben eurós áron igazoljuk vissza. Fizetésük a beérkezés napján érvényes K&H Deviza II. eladási árfolyamán számított forintértéken, vagy euróban lehetséges.
Az előrendelt termékekről minden esetben küldünk végleges, forintosított visszaigazolást. Ez alapján kérjük, minél előbb jelezzék, mikor és milyen módon szeretnék a megrendelt árut átvenni.
Amennyiben a megrendelő az előrendelt termékeket nem veszi át, bármely következő szezonra csak foglaló megfizetésével egyidejűleg áll módunkban előrendelést elfogadni.
8. Felelősség korlátozása:
Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
-
Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a luxgyerekruha.hu akadálytalan működését és a vásárlást.
-
Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
-
Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
-
Bármely szoftver nem megfelelő működése.
-
Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a luxgyerekruha.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
A luxgyerekruha.hu oldalt működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a luxgyerekruha.hu oldalon. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.