Termékeinkre 6 hónap jótállást vállalunk. Ez idő alatt, ha a termék nem a vásárlónak felróható okból hibásodik meg, a terméket megjavítjuk, vagy kicseréljük. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincsen lehetőség, a Vevő kérhet árleszállítást, vagy használhatatlan termék esetén a termék vételárát visszafizetjük.
A visszaküldés költségei a Vevőt terhelik, a cseretermék a Forgalmazó költségén juttat vissza a Vevőhöz. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adja fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk.
A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha az árut megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták. A visszaküldött terméket megvizsgáltatjuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a terméket semmilyen külső - hő, olló, gyertyafolt, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, (pl. szakítás stb.) - hatás nem érte.
A szavatossági igény benyújtását kizárólag írásban aláírva és a vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata) csatolásával tudjuk elfogadni.
Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.
A szavatosság nem vonatkozik azokra a termékekre, melyeket a vevő hibájuk tudatában, árleszállítással vásárolt (Irregular termékek).
Szálkihúzódás, piszkolódás esetén reklamációt csak a termék kézhezvételének napján (viszonteladók esetében 3 napon belül) áll módunkban elfogadni, mivel a hiba keletkezésének időpontja utólag már nem megállapítható.